http://www.officialchiefslockerroom.com درباره آکادمی – ‎آموزشگاه تخصصی زبان ايده ال درباره آکادمی – ‎آموزشگاه تخصصی زبان ايده ال

درباره آکادمی

درباره ما

درباره آکادمی تخصصی زبان ایده ال

آکادمی ایده ال جزو موسساتی زبانی در ایران می باشد که از سال ۲۰۰۷ همواره دانشجویان به دلیل به روز بودن متد های آموزشی آن و استفاده از متد های آموزشی دانشگاه آکسفورد می شناسند.
موسسه زبان ایده ال را می توان به صورت قاطع تنها موسسه زبانی دانست که دارای افتخارات زیر می باشد:
1. عضو کانون دبیران زبان دانشگاه آکسفورد
2. Subscriber دانشگاه آکسفورد در ایران
3. عضو انجمن آموزش زبان بریتیش کانسیل
4. استفاده از اساتید کاملا native در امر آموزش
5. تغییرات و به روز کردن دانش دبیران موسسه به صورت ماهانه و منطبق بر نکات بیان شده به موسسه از دانشگاه آکسفورد
و دلایل بسیار دیگری که این موسسه را از بهترین موسسات زبان تهران و ایران قرار داده است.

آکادمی ایده ال

این موسسه شامل دپارتمان های زبان انگلیسی ، فرانسه ، اسپانیایی ، ایتالیایی ، آلمانی ، روسی ، ترکی استانبولی و… می باشد و دانشجویان عزیز را برای انتخاب درست زبان مورد نظرشان راهنمایی می کند و به آنها می آموزد که: چگونه زبان را بیاموزند؟
چه زبانی را انتخاب کنند؟
و مهم تر از همه چرا زبان را بیاموزند؟
موسسه زبان ایده ال برای کسب اعتماد داشجویان عزیز تنها موسسه زبانی است که دوره های مختلف آزمون های زبان های مختلف را با ضمانت نامه کتبی برگزار می نماید.
آموزش
95%
اساتید
90%
مشاوره
80%
شهریه مناسب
90%
پشتیبانی
60%
آکادمی تخصصی زبان ایده ال
شعار موسسه ما “ زبان شما ، شخصیت شما ” است. اگر از ابتدا زبان را درست بیاموزید هیچ گاه در استفاده از آن دچار تردید نمی شوید.

ما آزمون های مختلف زبان همچون IELTS – TOEFl – TCF – TCFq – TEF – DALF – DELF – DELE را به صورت فوق فشرده در کوتاهترین زمان ممکن به اتمام می رسانیم تا دانشجویان بتوانند هر چه سریع تر به اهداف خود در مهاجرت به کشور های دیگر و… برسند.

آموزشگاه زبانهای خارجی ایده ال از آکادمی های پیشرو در عرصه آموزش می باشد .این موسسه ،استقرار و استفاده از سیستم مدیریت کیفیت 9001:2008 ISO را در اولویت فعالیت های خود قرار داده است و بدین منظور برنامه ریزی و اجرای اهداف کیفی خود را به شرح ذیل اعلام می نماید :
>> افزایش سطح رضایت مشتریان از طریق درک نیازها و انتظارات ایشان
>> برنامه ریزی دقیق و هدف دار جهت بالابردن سطح کیفیت و تسریع در زمان هماهنگی و شروع دوره ها
>> ارتقاء سطح دانش پرسنل با آموزش هدفمند ، برنامه ریزی شده ، مستمر و اثر بخش
>> بازنگری مداوم در روند عملکرد سیستم کنترل کیفیت و توجه به نیازها ، خواسته ها و انتظارات مشتریان
>> بهبود مداوم کیفیت خدمات با بکارگیری متد های پیشرفته و بروز در امر آموزش ، تأمین منابع مرتبط، نصب و راه اندازی کلیه امکانات وتجهیزات مورد نیاز جهت سرعت بخشیدن و اثر بخش کردن پروسه آموزش
>> استقرار ابزار و الگوریتم های هدفمند جهت ارزیابی مداوم وﻣﺆثر فرآیند ها
>> ارتقاء سطح کیفی آموزش به نحوی که بهترین رتبه را در این امر از مراکز ارزیابی کننده بدست آورد
>> افزایش دریافت سهم بیشتری از بازار به صورت استانی و ملی
>> بهبود مستمر فرآیند در جهت کاهش نارضایتی مشتریان ، تامین کنندگان و همکاران
اینجانب متعهد به نظارت بر حسن اجرای سیستم مدیریت کیفیت و بازنگری دوره ای آن می باشم و در راستای برآورده نمودن اهداف مذکور و بهبود مداوم فعالیت های سازمان، سعی در تفهیم مفاهیم و الزامات سیستم و همچنین اجرای مداوم آن توسط کلیه پرسنل خواهم داشت.